Header Ads


TERENGGANU VS KELANTAN

Result dah dapat lama dah tapi gua baru nak tulis,tapi bukan nak tulis pasal match ni.Tapi pasal time gua pegi tengok bola ni kat warung.Sambil-sambil tu ngeteh la,walaupun gua orang Pahang,gua tetap bangga dengan pasukan pantai timur yang lepas final,Pahang lepas separuh akhir kira ok la tu kan,walaupun dalam Liga Super bawah.

Gua duduk Pahang,tapi gua tengok ramai gile babi orang Kelantan dan Ganu nih.Bukan gua nak cakap gua anti demo,tapi bile kawe jumpo demo,kawe pung pandai kecek klate ngang ganu.Itu dia dua bahasa bila dicampur adukkan.No offense la weyh.

Gua sambil minum,tengok bola,pokcik sebeloh kiri kawe sek sek klate blako.Beloh kiri pulok geng ganu kite.Mentang mentang gua orang Pahang,kena apit kat tengah.Celaka.Naseb baek pokcik pokcik klate ngan ganu cakap bahasa mereka takdela pekat macam orang kelantan di kelantan.So gua masih boleh faham lagi la.

Pokcik sebelah kiri.GOMO KLATE GOMO.GOCOH jangan tok GOCOH.
Pokcik sebelah kanan pulak.GANU KITE!

Pokak telinga gua weyh.

3 comments

miss cherreyda said...

HAHA . of cos la . semangat bola kowtt ! ney nk kbow eyr bangge jadi anok ganu ! HAHA =,= okayy :)

miss cherreyda said...

peteh ganu peteh lahh ;) hehe

Sembang Kemas said...

haha.aku bangga jadi orang pantai timur.kah3

Powered by Blogger.