Sunday, June 12

Merakam Video Dari Kaca Mata


Satu kaca mata yang membawa seribu makna,ini merupakan salah satu ciptaan terkini yang diberi nama ZionEyez.Nak tahu apa fungsi kaca mata ini?

Berfungsi sebagai satu kaca mata biasa,spek hitam biasa-biasa je.Tapi ada fungsi lain,kaca mata ni boleh merakam apa saja yang anda inginkan.Konon-konon lu nak rakam insiden kemalangan jalan raya ke,terus pakai spek ni,lalu tekan button record dah boleh rakam.Ada bluetooth lagi tu.Hebat kan?

Toksah cakap banyak,kita layan video yang menceritakan semuanya tentang spek hitam ZionEyez nih.Jom!


Sumber DailyMail
Lepas ni lagi mudah la nak rakam video di ranjang kan?

2 comments:

Rafidah Farhana said...

Walla! dapat seketul yang macam ni. Perghh! Macam-macam bleh buat.

Sembang Kemas said...

jangan kat ranjang pun record jugak dah la..hahahaha