Header Ads


Headset Telinga Kucing Buatan Jepun


Hahmtengok gambar budak ni,comel kan?Tu telinga kat atas kepala dia lagi comel,dinamakan sebagai Necomimi,headset telinga kucing yang boleh berubah mengikut mood.Kalau lu sedih,telinga tu akan condong ke bawah,kalau senyum gua rasa mungkin budak ni jadi lagi cute.Kalau stim,itu gua tak tahu.erk.

Teknologi ini menggunakan sensor gelombang otak weh,hebat kan orang Jepun?Sebab tu boleh berubah mengikut emosi seseorang.Konon lu tengah main Counter-Strike la,sambil pakai headset ni,pastu lu mati mesti lu bengang,boleh tengok reaksi headset ni.Hebat.

Nak cerita penuh,
Datang dari BBC News

6 comments

miss cherreyda said...

oomaii ! cute giler kowtt . huhu . camna lak rupe owner blog ney law pakai ? hehe ;)

Sembang Kemas said...

eheh,kalau gua pakai gerenti bertambah macho,telinga rabbit ada tak?

miss cherreyda said...

oomaiigoshh ! huhu . okay lah . =P

Unknown said...

4,5 tahun lagi baru tau kesan nya menyebabkan kanser la hape..
biasanya gitu la..kan??

aQi + GenGkey said...

gua nk request headset telinge doraemon..
haha..:D

Unknown said...

okay,aku nak satu! haha

Powered by Blogger.