Header Ads


Tiba Masa Kritikan Membunuh

Lu nak tahu tak?Gua dah lama menyirap dengan satu iklan.Iklan di mana gua sendiri tak paham,tak paham dengan belon kempis kasi angin jadi berisi.Buah oren besar sangat,nak kecik-kecik je.Buah epal tak ranum nak kasi ranum.

Ini bukan iklan cara-cara nak peram buah tapi ini iklan yang gua rasa tak patut tayang kat umum.Tak tahu apa iklan ni?Pernah tengok iklan Ombak Besar kat TV3 tak?Selalu ada.Yo la,dia bayar dia boleh la letak iklan,tapi satu je,TV3 tak patut tayang iklan macam tu.Gua rasa kalau gua ada anak perempuan,dah lama anak gua nak beli.Anak lelaki pulak mula la nak jadi perempuan.Celaka.

ini dia,barang untuk size up ur breast.celaka sangat.
Oh,gua benci gile babi iklan ni.Tiap kali iklan ni muncul,mula la terpacul kata-kata hikmat carut marut berbahasa inggeris di dalam hati.Pelik jugak gua,time nak speaking tak lepas,tapi time mencarut dalam BI memang gua pakar.Entah kenapa.

Dan gua berfikir,kenapa iklan membesarkan payudara perlu ditayangkan di TV?Iklan besarkan payudara,kecilkan payudara,kasi mantap,kasi ranum.Untuk yang kempis kasi besar.What The FuX man.Gua rasa terkilan dengan iklan orang melayu.

Ok sambung lagi kutuk iklan ni.Lu rasa lepas lu tengok iklan ni lu rasa mual tak?Tak?Itu bermakna lu adalah salah seorang yang ada share dalam syarikat ni.Jap jap.Gua bukan nak jatuhkan rezeki mereka.Tetapi,gua rasa tak perlu la nak iklan kat tv,kat blog-blog boleh jugak.Meh iklan kat blog gua.=.='

Oh dah puas gua cari video iklan ni tapi tak jumpa,kalau lu semua tak biasa tengok iklan ni.Mungkin tak tahu.Nanti lu tertengok kat TV ke,mention gua ok.

Gua nak mintak jasa baik anda semua pembaca blog gua untuk klik SINI,hanya satu klik anda mungkin dapat mengubah hidup gua,gua join contest ni.Please Please Please.Walaupun lu rasa gua memualkan.Tak berpeluh pun klik satu link kan?Tak luak satu sen pun,harga broadband sama je takde caj lebih pun.HAHA

1 comment

miss cherreyda said...

HAHA . siyess . ambe malu =='

Powered by Blogger.