Friday, July 8

Bersih 2.0


Gua tengok berita,pemberita cakap,pembangkang tiada kena mengena dengan perhimpunan bersih.Tapi yang gua nampak,barisan kabinet pembangkang ada dalam perjumpaan bersih.Ape cerita?

Tapi gua peduli hape,bukan gua tak sayangkan negara,tapi gua rasa gua sekadar pandang sebelah mata,kalau dia ganggu hidup gua,baru gua akan bertindak.Salah satunya,panggil abang long gua.KAHKAHKAH.

Abang Kandung gua la,bukan /// tahu?

Baik gua pergi tengok DIGI GIG kat I-City lagi baik la bai,bai bai bai.okbai.

Kepada yang pergi esok,gua ucapkan FUCK YOU.

#OKBAI

6 comments:

Namee Roslan said...

garangnya cik sembang kemas kita ni. :D

miss cherreyda said...

hape kebende nye bersih3 tu ? politik kerkk ? --'

Rafidah Farhana said...

Entah ape-ape diorang ni.. Menyusahkan orang lain je. Memang wajar terima 'pujian' kat atas tu.

Salim Harmanain said...

pergh...panas... hahaha :D

Dzarief Zuhdi said...

lepas nie perkataan bersih dah tak leh pakai lam BM.. maybe kena tukar..haha.. Politik shitt..

Ruby Dane said...

bro, semalam gua pegi tgk azlan and ... dan len2. mlm ni gua takde la sb esok kena ngajo budak. hahaha ;D