Header Ads


Cerita Pasaraya

Baru sehari berpuasa,sudah pasang lagu raya.Sampai sekarang gua sudah mual dengar lagu raya.Sebab gua punya bos sama konco-konconya sudah pasang lagu raya sejak awal ramadhan lagi.

Semua lagu gua dah boleh hafal.sekarang sudah 9 Ramadhan,gua dah hafal semua lagu raya.

Semua angkara bos.

Ada pakcik yang masuk pasaraya berkata,

"Ah,baru puasa sehari dah nak raya dah?"

"Koya betul la pasaraya ni,baru sehari puasa dah pasang lagu raya."

"Ceh,lambat lagi raya la weh."

Gua terpaksa senyum simpulan bahasa.

Mungkin bila dah dekat raya gua rasa gua muntah dah dengar lagu raya.Aiya. 

Selamat Hari Raya,Aidilfitri Mulia,Kepada muslimin muslimat,semoga berbahgia.Maaf zahir dan batin.Halal Makan dan minum.

Adios.

2 comments

Dzarief Zuhdi said...

cepat toi braya.. haha

NuRuL SyAFiQaH said...

bes ape lagu ryer.. semangat sket nk balik ryer~ lg2 cam aku yang di perantauan ni.. :P hikhik..

Powered by Blogger.