Sunday, September 25

Menjengkelkan.

Oh.

Setelah beberapa hari menyepi,kali ni gua tidak disorok,cuma gua yang menyorok.Kerna terpaksa.

Blog ditinggalkan kosong,kononnya dulu-dulu masa mula-mula ada blog beriya-iya update sehari 60 entry.Tapi tidak kali ini.Sungguh menyedihkan.Mungkin kerna gua kekurangan idea.Tapi itu faktor yang kedua.

Faktor yang pertama yang menyebabkan gua sepi tanpa berita adalah kerana gua susah nak dapat wifi.Bayar yuran pergh beriban-riban,tapi perkhidmatan wifi tiada.Nak salahkan siapa?Pihak universiti?

Memang menyedihkan,dan menjengkelkan.

Nak tengok macam mana gua boleh online?

Tara

......
......
......
......
......
......
......
......
......
......
......

katil di lantai,kerusi di atas katil,dan laptop di atas kerusi.baru dapat wifi.

 Sungguh what the hell.

Sedih!

9 comments:

Namee Roslan said...

ya Allah. dasyat gila wey!!! :D hahah, kau beli lah broadband satu.

perempuan said...

sangat bersungguh sungguh dalam mendapatkan wifi. kehkeh.

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

haha..naseb tak naik atas bumbung jek..hehe

Gadis Pantai Timur said...

mane2 u pun sume mcm tu..ak kena turun bertenggek kat tepi tangga bru bleh dpt wifi...sadiss

aiyahassan said...

kesiannye.
sabar lah yer

Nana Eddy said...

ahahaah~ standard la menimba ilmu. Sabarrrrrr~~

IQ = Iez Qis said...

sbar weyh~ tpi siyesly, thap krtikal da tuu

maCy said...

itu sgt mengagumkan. hehe

Dzarief Zuhdi said...

kah kah... giler ganas hg.. nak on9 mai bilik aku la.. free jer.. insyaAllah... =d