Tuesday, September 13

Misteri Kehilangan Author Sembang Kemas

11 September,bersamaan dengan hari mengingati peristiwa pengeboman WTC oleh dua buah kapal terbang.11 September 2011 juga merupakan hari kehilangan penulis Sembang Kemas.Kehilangan beliau merupakan satu kisah yang misteri tetapi benar belaka.Beliau mula tidak memunculkan diri di kampungnya iaitu Maran,Pahang.

Setelah 3 hari kehilangannya,beliau muncul kembali,tetapi beliau dijumpai di tempat berlainan,iaitu di Skudai,Johor Bahru.Ajaib sungguh kehilangannya,adakah beliau di tangkap puteri bunian?Atau makhluk syaitan?

Sama-sama kita saksikan petikan dari beliau setelah 3 hari menghilangkan diri.

Sebenarnya,sebenar-benarnya la,saya tak hilang pun,saya cuma dibawa oleh 2 orang pemandu ke sebuah tempat,tiba-tiba saya buka mata,saya sudah ada di Johor Bahru,saya pun tak tahu apa sudah terjadi dan mengapa mereka membawa saya ke sini.Tak lama lepas tu saya bertanya pada pemandu,ke mana dia mahu bawa saya.Dan dengan spontannya dia menjawab,woi kau tu kena balik U la sambung belajar,dah bape bulan ko cuti?Kau nak tambah cuti ke?Hotak kau,dah dah pergi masuk UTM tu.

Setelah tiba di UTM saya terus masuk ke bilik seperti yang diarahkan oleh pihak atasan,lihatlah bilik saya yang saya rasa sungguh selesa,

yang penting tengok laptop baru

serius sungguh semak jangan komplain

sukahati aku nak buat apa kan?

KehKehKeh..nak jumpa gua?Mai L28-117 la,KTHO.

Adios.

p/s:bajet pemberita.

13 comments:

Zul Fattah said...

sengal la.. aku ingat betul td.. terkejut sperma aku tau..
kejam.. ee...
:P

Ieda Al-Habsyi said...

hehehhehe :)

ekin alias said...

sat ag aku dtg HAHA

syaimz said...

kemasnya bilik, aku punya lagi berterabur. insyaAllah aku mai, aku punya K10,UB1-3033

Razil Tahir said...

aah.. sukati la kan...
huhuhuhu.. XD
nice room... :)

Miss A said...

hahaha,bilik bersepah!

Dzarief Zuhdi said...

hahaha.. mengong.. lu bila mau mai lawat bilik gua.. adeiii pon..

Namee Roslan said...

bangang punya sembang kemas. hahah. oi sedar diri oi kena belajar!! tahun keberapa wey???

NadiRah said...

L28 ye??? kol 3 pagi i dtg~
hahahahahah

aimie amalina said...

ooooo
rak meja ktho cenggitu ehh
hehehehe
x pe..yg pntg ktc dihatii =]

aQi + GenGkey said...

gua nk jumpe lu bro..
kte sembang kemas kt mamak ke jum..
utm skudai tu bukn jauh sgt dari uma gua..
haha..:D
btw..welkam back to jb rawk city..haha..

Dayana Nasir said...

mmg ko dok sorang je ke situ?

Sembang Kemas said...

haha,aku apply bilik sorang,privacy,hehehe baru class beb.