Header Ads


Photoshop Raya

Actually,gua baru nak belajar bab-bab photoshop ni,so gua bukak youtube la,dan juga gua search kat google,banyak benda menarik gua jumpa dalam photoshop ni.Walaupun dulu pernah belajar,tapi disebabkan hiduptanpalaptop selama 2 tahun,so semua perkara tentang photoshop gua tolak tepi.

Dan menjelang aidilfitri,gua dapat laptop raya,bersusah payah bekerja pada bulan Ramadhan,so gua gunakan duit gaji tu untuk dapat kan sebijik laptop.Lepas ni boleh sambung kembali karier photoshop gua,seriusly gua dah lupa semua perkara basic.Tapi sekarang maybe dah ingat balik.Orang cakap ape,refresh balik otak bersawang ni.

So nak tengok karya terbaru gua?Biasa-biasa je,ni pun tiru orang kat youtube,HAHAHA

ni yang paling noob.

yang ni tiru orang kat youtube,campur aduk 2 karya

yang ni gua tibai saja.campur aduk jugak

Mungkin gua tak sehebat lu la kan,gua tahu gua noob,sape-sape yang lagi hebat dalam bidang ni apa kata ajarla gua kan?
Gua ni noob je dow.

adios

5 comments

Dzarief Zuhdi said...

perghh.. semat kot.. nnt lu ajar gua bley?? haha

My Name is Mar said...

noob.. noob... Tak sedap betul ejaan nya.. Ko eja ler betul2..
NEWBIE..
Ho-ho-ho!

Namee Roslan said...

eh dah baru dah blog lu. nampak lapang :D

Izyan Balqis said...

perghh~~ haaa~ baru cun!

Anonymous said...

wa rse wa lg noob dr lu lah-.-"

Powered by Blogger.