Header Ads


Dah 10 Tahun Berblog tapi...

Ehem,10 tahun?Yea,bukan 10 tahun,tapi baru setahun,bukan setahun jagung,itu adik-adik saja.Gua dah dewasa,bukan remaja.Kalau kahwin boleh dapat anak.Remaja kawen dapat anak dan buang.

Yea setelah setahun gua berblog,gua masih tak jumpa lagi la,blog mane yang best nak dibaca?Blog kau?Blog lu?Blog awak?Atau blog saya?

Apa yang gua cari?Gua cari satu atau lebih,blog yang free-thinker,gua ada la jumpa,tapi boleh kira dengan tangan beb.Itulah dulu gua dah pesan,nak buat blog,nak naik kena la bersungguh-sungguh.Kalau macam gua ni tak perlu bersungguh,sebab gua bukan hebat pun.

Bagi mereka yang nak naik tu,kena la buat entry kaw-kaw,tapi yang aku jumpa blog biasa,normal,macam makan nasik,hari-hari makan nasik.ish.

Gua jumpa dalam 3 je blog yang gua suka,blog namee,blog lensarosak,dan blog serius.Blog lain gua bukan tak suka,tapi macam lebih kepada SEO dan juga personal.Gua tak cakap blog personal takleh naik,tapi dah taste gua macam ni,nak buat macam mana kan?

Tapi tulah,takleh nak salahkan orang lain,diri sendiri pun tak hebat.

bak kata Jai,
Kau tak payah nak azankan aku lah.

adios.

3 comments

Izyan Balqis said...

yeaahh~ suit pda ko....yg sekarang semakin mistik~ =P

Namee Roslan said...

aku suka blog yang terus terang. macam blog kau cuma kau kurang update. aku tak boleh baca blog pmpuan yg update kisah harian n tepek muka banyak2 xde kena mengena. jantung aku sakit. serius.

si ngokngek said...

aku tak boleh nak komen banyak..sbb aku blogging pun tak cukup setahun,n terus-terang blg aku pun mcm personal blog..takdanya kaw2..heee

Powered by Blogger.