Wednesday, November 9

Cerita Seksualiti Merdeka 2011

Bila aku balik rumah,aku bermasalah.Apsal?Bermasalah,sebab bila tengok tivi,aku akan tertengok berita,dan tertengok juga perkara semasa contohnya seksualiti merdeka ini atau dengan nama yang nampak liar sikit perhimpunan seks bebas.

Apa cerita Malaysia?Apa cerita  Ambigam?Kau terlibat?

Bila keluar je isu macam ni,aku teringat pada anwar.Adakah ini salah satu taktik untuk membebaskan anwar dengan menghalalkan seks bebas?

"Dahla isap rokok tu,jom check in hotel pulak,kita buat klip 3gp wanita.".

hmm..

Taknak komen banyak,itu pandangan aku.Kau orang cuba fikirkan.Apa motif mereka?

Kau rasa akhlak kau rosak tak kalau kau tahu benda macam ni wujud?Bukan saja boleh merosakkan akhlak,malah lari dari sifat kita orang timur.
Oi,kalau nak jadi orang barat.Dipersilakan berambus.

Dan aku rasa songsang songsang ni tak baik.Baik lagi cheongsam.

Apa ni,gua konfius mana halal mana haram.Bangang.

Adios.

5 comments:

paan kowt said...

seks bebas,gay,lesbian,trans,bi diorg perjuangkan...lol..tanda kiamat ...

sembang kemas said...

perjuangan menatang ape ni.serius shit.

sergeant keroro said...

macam babi jek.

Dzarief Zuhdi said...

amboi jen.. marah gila..

ambiga hg gila ka?? anwaq dok sokong.. gila dah malaysia nie.. adeiii

Namee Roslan said...

sekali dah halalkan, nnti lepas tu mesti banyak lg manusia yg nk tegakkan hak. nak bercumbu di khalayak ramai ke, nk beromen di khalayak ramai pun boleh.