Header Ads


Lagi Cerita Hina Islam

Benda ni aku baru jumpa petang tadi kat home fb aku,dan menyentuh perasaan sungguh.Sebab ape,sebab ramai sangat haters,pembenci Islam.Mereka sebenarnya salah tafsir,atau mungkin juga sengaja ingin menaikkan darah umat Islam satu dunia.Ni dia page nya gua nak kongsi.

http://www.facebook.com/death2izlam
Tak tahulah ape tujuan dia buat page macam ni.Dan aku pun terjebak sekali dalam membaca komen-komen haters-haters dan juga pencinta Islam.Yalah,puak yahudi takkan berhenti untuk memusuhi Islam sehingga ke hari kiamat.

Dan aku terkilan jugak la,orang-orang melayu kita yang Islam pun,kalau marah pun agak-agak la,takyah la nak maki hamun,nampak sangat pendek akal,nampak sangat memburukkan lagi Islam.

Apa yang kita boleh hanya sekadar kuatkan lagi iman kita di hati ni dan jangan sesekali jatuh dalam perangkap orang yahudi laknatullah.

Dah tu tunggu apa lagi?Aku malas tulis banyak,dah dah pegi report page ni,kalau tak ramai yang report makanya page ini akan terus kekal,so cepat-cepatlah report kalau masih sayangkan Islam dan tidak mahu Islam dikutuk lagi.

adios.

p/s : dah dah jangan nak maki maki dah kat sana,hanya satu,percaya pada Allah dan rasul-rasulnya.

No comments

Powered by Blogger.