Monday, November 4

Tunggu

Aku sedang menunggu seseorang,
Di bus stand,
Dalam hujan,
Menunggu seseorang,
Dengan Payung,
Syurga.

Ya sebenarnya, aku pun tak faham. Aku konfius. Tapi buat masa ni aku tunggu je lah. Tunggu sampai bila tu aku tak tau, biar Allah saja tentukan takdir dan bila pertemuan itu akan berlaku.

So buat masa ni,aku fokus kat keje aku jelah. Sebagai seorang yang professional, cita-cita dan cinta tu dua perkara berbeza. Kena asing asing.

Kalau tak nanti jadi asam masin.

Adios.

No comments: