Header Ads


ASUS ZenFone & Accessories

Baru-baru ni aku ada review pasal Zenfone 5 aku kan?

Ekceli aku bukan nak tunjuk menunjuk, tak baik bulan puasa berbuat demikian.

Aku hanya nak review je. kehkehkeh

Kali ni aku nak tunjuk kat korang pulak, accessories untuk Zenfone ni, mana nak cari eh?
Ni ada sikit gambo, aku dapat casing ngan tempered glass untuk Zen5 aku.

Saksikan.




Aku tak dapat nak tunjuk tempered glass ni macam mana, sebab aku malas nak bukak nak pasang balik nak lap balik, tapi memang senang nak pasang screen protector jenis glass ni. Tak payah suruh kedai pasangkan.
Aku angkat cover kuning,padang dengan Zen5 hitam, nampak kemas.

Dari situ jugak korang boleh tau besar mana Zen5 ni kan? besar jugak lah sebab tak leh taip guna satu tangan,kena pegang dua tangan.

Korang nak beli? Tak tahu kat mana? Aku pun beli online je, facebook. Area JB aku rasa boleh COD je terus senang. And 100% TRUSTED. Aku siap dah jadi membe dengan dealer dia.

Nak beli? Here.
http://on.fb.me/1xrlEgs

Ini bukan spam, iklan ke ape, tekan terus pergi page facebook dia.


Adios.
Powered by Blogger.