Header Ads


2015 - 2

April
Masa ni aku dah berhenti workout, tpi dalam masa yang sama aku telah beli satu basikal but skrg tersadai kat umah Kulai sana. Takpe nanti da dapat hilux kita angkut sekali. Masa ni aku dah mula tak jaga badan, melantak macam biasa. Masa ni jugak kenal seorang awek.

Mei
Tak banyak benda berlaku waktu bulan Mei ni, masa ni keciwa sikit pasal awek tadi lepastu aku membawa diri terjun laut. Secara tidak langsung, memberi ketenangan. Tiba2 masa aku terjun laut, awek tu datang. Hm.

Jun
Bulan 6, aku bersama awek tu. Mulalah hidup seorang lelaki yang tergilakan seorang perempuan. Gila dia tahap kena queen control. Mungkin sebab aku ni jenis "oklah, takpelah, bolehlah". Hehehehehe
Tapi seronok bila ada orang caring pasal kita. Aku saja je nk ingat sikit je sebagai nukilan 2015 ni. Jangan cakap la time ni berat badan aku naik balik. Hehhe

1 comment

Izyan Balqis said...

dan aku pasti, seorang lelaki naik badan kerana bahagia bersama seorang perempuan. No argue with that. heee


sambung2

Powered by Blogger.