Header Ads


dRBook la pulak!demn!

hah.
ni nak cite pasal dRBook.
ntahla mamat yang sorang lagi ni,nak tiru mark zuckerberg,nak buat web sosial.
yang dia nak buat ni,bukan laman web sosial,tapi laman web so-sial.
kah3.
ntah la ape cite ngan dia nih,jap ni jap tu,
xjadi jugak,
duit pun abes,baek derma anak yatim kan bagus.
kah3.
gua rase,lepas mark zuckerberg taw benda ni,gerenti la dia xjadi nak tutup facebook.
mark zuckerberg,gua merayu pada lu,gua xnak maen dRBook,gua nak facebook jew.
hahaha3.


p/s:dR Rozmey,jangan saman gua ok!kah3

3 comments

Miss Shizu said...

hahaha.sangat sengal okeh nak bukak dRbook..kekekke

Mohd Firdaus said...

x sedap la name dRBook..letak la nama dRRozcook..hahaha


Gambar Awek-Awek Polis
New Entry : Makhluk Apa "Usha" Blog Aku??

^mRs MatAHarIEy^ said...

cait.. hampeh sngguh... hahahahah

Powered by Blogger.