Thursday, January 13

gelojoh nak traffic.

alah brader,standard ar,smua orang nak duit cepat kan,lagi2 duit nuffnang.
pehh!
menyirap gua kalau denga ayat ni,
gua tawla,sifat manusia macam lu ni gelojoh,baru je berblogging,
dah berangan nak dapat duit sumbangan nuffnang,
lu ingat nuffnang nak bagi kat lu ke?
nuffnang xbagi kat blog sampah macam lu la der.
baru jew berblog,da ajak orang like2 page lu?
ape cer?
nak traffic belambak2?
diorang klu like pun,belum tentu diorang baca blog lu,
blog lu kan sampah,
entry kutip kat mane tah.
lagi2 yang disuruh like secara paksaan.
ni da dikira kes cabul da der,
cabul hak asasi manusia.
gua dah ceramah kat lu,lu beringat la.
simpan dalam hati,jangan simpan dalam peti.






p/s: gua bermonolog dengan diri gua sebenarnye.gua rase cam cilake.

1 comment:

zaira said...

kenapa rasa mcm cilake??

namasayazaira.blogspot.com