Header Ads


Trend Zaman sekarang.

gua masih dengan blog sampah ni,tapi sampah pun gua sayang macam gua sayang noris gua.
huahua.setakat ni la,gua nak ceritakan pasal trend2 orang malaysia skrang,
tak kira orang tua,muda,bayi,nenek,datuk,moyang,cucu,cicit,cirit,birit.
semuanya trend yang same.
korang ingat x,dlu ade macam2 trend,
yang #1 trend skinhead,tahun bape tah aku xingat,
yang penting,rambut botak,naek vespa,peh cun,
budak2 melayu la selalu tiru sana sini,nak buat botak,bajet skinhead,
bile ajak gado bawak geng,bile sorang mula kecut kemaluan.
ni la contoh orang melayu tiru.

yang #2 ni plak,pasal budak2 punk,yang ni gua gelar geng kepala busuk,
klu skinhead dengan xde rambut,yang ni plak rambut pacak berbau hanyir,
guna telur tuk keraskan rambut dia tu,telur pe tah guna,telur babi kot.kah3
ni pun satu bajet,bajet bole lawan guna pedang la kan,cocok guna rambut.
kepala jimbit ko.

yang #3 la plak kan,pasal gothic.ni tah pape,jalan ramai2 bawak payung yang berlubang,padahal basah kuyup,kah3,bongok,lagi2 ade kepak,bajet bole terbang cam
tinkerbell la plak,sekali gua patahkan sayap,mula la nangis panggil mak,
dah3,pegi balek planet lu tuh,lu kan ade sayap!perli gua.



yang ni latest edition la gua cakap sama lu,hebat.
sekejap je sesetengah budak2 skunk tiru,budak2 melayu la katekan.gua pun melayu gak,agak2 la kan nak kutuk bangsa sendiri.maap.lol.
ni gua nak cite trend terkini la,yela semenjak negara kite hebat,semua dia tiru.
tiru rambut,tiru baju,tiru smua la,ni bukan black metal.
orang putih kate ape..yellow yellow.
kejadahnya anda.
.....
.....
....
....
...
jeng jeng jeng.trend terbaru,smua budak pakat ikut pakai jersi malaysia kan.
kalau dlu,duit tu sanggup bli baju negara laen cam england.
tapi da pakai jersi malaysia plak,yela,semenjak menang AFF kan.

p/s: dulu2 time malaysia xmenang,lu oll's support malaysia x?xde pun gua nampak jersi malaysia dipakai,dihina lagi ade la team malaysia.

3 comments

hana said...

huhu...
sye mmg support malaysia x kesa la pe pn b'laku..
hehehe...
=D

Dr Zaira said...

hahahahaha

Aim Zulhashim said...

gua jalan2.. haha~ gua x pakai baju malaysia der, gua pakai jersi selangor je. harap maklum XD

Powered by Blogger.