Wednesday, February 2

Dokter Cinta | Butakah Mata Gua

kali ni gua nak berlagak ckit la,
gua nak jadi dokter,
bukan dokter cucok sendiri taw,
ni dokter cucok orang,
mean mencucok cucok orang,
bukan kasi orang sakit aty,

tapi kasi orang bahagia,

haha,da kate dokter cinta,
gua kena la belagak ayu ckit kan,
auwwwww~

kisah dokter cinta ari ni,
pasal,
cinta yang buta,
cinta memang xde mata,
yela,buta,korang perasan x,
kadang2 kan,
gua sebagai dokter pun pelik,
yela,orang yang hensem kadang2 awek dia xensem,
orang yang xensem kadang2 awek dia kalah bidang-dari(bidadari)
kan?
yela,nak taw gak ape rahsia laki yang xensem tersebut mendapat wanita yang ensem gila,
mesti time dalam gua dulu si pompuan pijak katak hijau tu kan?
faham x?
xfaham tanya gua,
gua kan dokter,
haha,
itulah lumrah bercinta,
cinta xkenal da smua tuh,
tapi kadang2,si laki yang xensem ni ayat dia manis2,
kadang2 plak si laki yang ensem ni dia pemalu,ego tggi,malu nak berjiwang2 kan?



btul x????
papepun,gua xbuta,cinta je yang membutakan gua.ADEsH!!!

3 comments:

NadiRah said...

erk..nad bukan alien lah..
tak jadi nak komen!!
huhu

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hha, belom ada experience, so tak mendalami sgt kot buta setakat mana;)

Saiful Bahari said...

perigi buta.haha