Header Ads


Upcoming Entry

gua sekarang tengah menyiapkan projek yang gua jalankan,
projek entry entiti,
kah3,
bukan ape,kalau la gua nak tulis satu entry tu,kenala pikir masak2 ayat dan gamba,
sekarang ni gua tengah mendapatkan bahan2 yang ilmiah,
bahan2 yang cukup kuat dan kental,

supaya blog gua ni boleh tahan lame,
sape xnak tahan lame kan?
sesape la yang baca entry ni gerenti harapan setinggi gunung,
nak tahan lama,
nak nuffnang bagi berjuta juta kan?
sape xnak
tapi kena la mantapkan setiap entry,
klu ade entry sampah tu jangan buang,
pikir idea,
tambahkan balik,ketatkan idea tu,
kasi sampah tu jadi baja kan?
baja,kluar la bunga.
bunga keluar la duit,
da keluar duit kayala anda,
tapi janganla anda riak,
kan?
jangan sombong,klu ade gather leh la support,
bagi bajet ckit.haha.
yela melampau da gua ni,
ok la,nantikan entry gua bertajuk "takda tajuk lagi"
lepas raya cina,lepas cuti da abes.
pastikan anda tengok entry gua,
jangan TERLEPAS.haha

No comments

Powered by Blogger.