Header Ads


Kau Tau ke Ape Itu??

ahhhhhh..cuti yang panjang,cuti raya cina,xdela panjang sangat kan?
cuti yang ala kadar,lepas ni gua da xde cuti la.kena la lakukan aktiviti yang memadai seperti berdating berjam2,
makan dengan cik noris berjam2,
makan berpinggan2,
kite lawan ye sape makan lagi banyak,haha.

lepas ni gua cuti time lepas final je,
tapi gua xbalik kampung time tu,
gua nak cari rejeki untuk anak2 kat umah kan,
gua keje,
so xdapat jumpa cik noris,
4 bulan cuti,lame tu,tapi gua amik kesempatan gua nak keje la.

ok lah,anda semua,yela,cuti raya cina,gua pergi la tengok wayang bertajuk
SUPERSTITION.
yea,anda a.k.a lu orang taw x ape tu?
xtaw?g bukak adek encik GooGLE yang bijak pandai cerdik cerdas pintar rajin, ALONG.hotak.
sape lagi adek encik GooGLE,bukan ALONG,tapi google translate.
cari cepat,sape2 ade kamus oxford long jaafar tuh,bukak cepat2.
haha.

gua dan cik noris serta kawan2 me-rempatan beliau tengok la wayang khurafat,
haha,seyesly seram,gua pun terkejut,
cite xmenakutkan,juz banyak la scene2 yang terlarang di sisi diri gua,
scene tu mungkin ade kaitan dengan kontest memeranjatkan orang.
yela sape xterkejut,klu tiba2 masa lu orang baca entry gua ni,
tiba2 kluar sang ponponpon tersebut di skrin.
terkejut x?
sakit jantung weh.
tapi time part2 terkezut beroksss tersebut,cik noris keluar,
mencari talipon beliau,tertinggal dalam toilet,naseb baek ade amoi cantek jumpa,
kui,kalau tidak,cik noris gerenti menangis,
encik talipon kesayangan ilang,mak gua punya datuk punya nenek pun nangis kan.
kui3.
tapi rahsia cik noris terbongkar,beliau seorang yang penakut,
huhuhu.
xpe2,saya kan ade.

sape cakap cite khurafat xbes?
angkat kedua2 kaki anda ok,
cite tu bes jugak,sebab bahasa melayu,senang nak faham,
kan?


p/s:bzzzbzzzbzzzttt!action beam!

No comments

Powered by Blogger.