Thursday, March 17

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

haha,gua bukan selalu join segmen bro ben nih,kali ni gua rajinkan jari guna untuk ketik keyboard jawab soklan bro ben ok!

1. jatuh cinta perkara biasa,gua mula2 tengok fizikal dulu,lepas dah dapat number baru kenal peribadi.
2. fizikal?memang utama,sebab gua nih jenis memilih...demand lebih.haha.
3. bahagian....emmm....bahagian tututu,gua suka mata yang merenung tajam..hahaha
4. berisi tanda bahagia??adakah kurus tanda tidak bahagia??
5. lelaki kacak,tak semua kaki perempuan,buaya...perempuan cantik,kadang2 demand jugak..
6. perempuan idaman?yang pertama pilih agama dia...kalau dia dari golongan kurang didikan agama,didiklah dia,jangan menjahanamkan dia.lagi satu,nak yang tidak mengongkong langsung dan percaya yang gua sayang dia sangat2.
7. yea..saya sangat berpuas hati,kerana si dia memang pilihan gua..gua kan memilih..so si dia kena berbangga..haha
8. gua berpuas hati dengan fizikal gua,kerana tidak lama lagi,badan gua akan ditumbuhi 6-pack.gua bole join bro ben lepas nih.haha
9. kerana kehendak pasangan kite mesti menjaga fizikal kita,tetapi kalau si dia tidak berkata ape2,jangan pula anda makan tak tentu hala.jangan obesiti sudah.
10. produk kuruskan badan mujarab jika disertai dengan niat yang tekad dan senaman yang betul2 dapat mendatangkan hasil.

p/s:gua menjawab dengan selamba,si dia jangan pula terase..kih3

16 comments:

zUlaikha rAzak said...

wohaaa...puyus giler man 6pax mane??/

Saiful Bahari said...

ika:hahaha..alah tunggu dan lihat baru seminggu buat benda nih.dulu da buat tapi tinggal.so perut da jadi jelly..hak3

Dekcik said...

macam2 pendapat yang dekcik bace..
singgah lah blog dekcik

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/03/perempuan-kerana-fizikal.html

HIDAYAH HIDAIZ said...

huhuhuhu...impikan 6 pax yer?
semoge berjaye..
saje singgah ;)

nadiemsharmz said...

jenguk2 dr sgmen incik ben...best bc komen blogger2 lain...

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

Saiful Bahari said...

dekcik:laen orang laen cerita..kan?haha

Saiful Bahari said...

hidayah: haha,bukan idamkan six pack.juz tak nak keboncitan je..keh3

Saiful Bahari said...

nad:haha..komen2 blogger smua sedap dibaca kan?kah3

Rafi Nilhan said...

macam2 citer ey?
salam kenal dari newcomer.. :)

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html#comments

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/pantun-blogger-merapu.html

tika said...

apesal jawapan no 4 tu cam soalan je...?org tnye die,die g tnye org balik,..huhu

mas saari said...

datang sini baca jawapan anda..
fizikal dan paras rupa nombor, yang paling penting hati yang ikhlas!

NiSha said...

datang dari segmen abg ben..
http://heandsheloves.blogspot.com/

Saiful Bahari said...

rafi:welcome to the club!!

Saiful Bahari said...

tika:haha..nak tanye balik sebab nak bagi korang pikir sendiri.

Saiful Bahari said...

mas:hehe..suda tengok!!

Saiful Bahari said...

nisha:terima kasih!