Header Ads


Jom Jadi Budak Sat!

gua nak join smua segmen Ben,tak kisah la cite pasal kartun ke,pasal patung ke,janji traffic boleh naik tinggi.
Jom join segmen nih jugak,walaupun agak childish,gua pedulik ape lu nak kate.

:paling gua minat:
gua minat dia,sebab gua suka magnet,boleh tarik kabel lektrik camtuh je,pastu bole jual dapat duit.kan?

:paling gua tak minat:
apsal tak minat?sebab cite ni macam takde pengajaran kat budak-budak,len kali buatla cite yang ade nilai-nilai murni.

:kalau la gua superhero:
 Walaupun ini bukan kartun,tapi dianggap cerita kanak-kanak,gua minat sebab dia boleh henshin jadi semua rider.yeah!

alah,anggap jela sekarang nih gua dalam keadaan hisap susu botol yek.kecik-kecik dah otai tau.
adios!

11 comments

Numasara Hana said...

hahaha...
mesti slalu pecahkan botol susu masa kecik2 dulu kan...

otai giler...

singgah la sini plak.

http://numasara.blogspot.com/2011/04/segmen-ben-ashaari-ajak-jadi-budak-sat.html

~salam perkenalan~

Sembang Kemas said...

kah3,besela tuh,salam perkenalan!!yehaa!

Pak Aji said...

salam kenal.. dtg dari blog abg ben.. har har har

Faez Rusni said...

lol..hahaha same dowh..ak pon mint decade..Terbaik kan..huhu
singgah cni bce
http://faezrusni.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-sat.html

miss lollipop said...

singgah dri abg aben pny blog
x prnh dgr dibo tu..huuu~

http://qifanyssweet.blogspot.com/2011/04/terlist-dlm-top-10-kontest-blog-paling.html

Sembang Kemas said...

fuyooh:haha,selamat datang ke blok cikai.

Sembang Kemas said...

faez:kah3,same citarasa,kalau joker aku minat jugak,tapi lebih kat decade la.

Sembang Kemas said...

wafiy:ok keep in touch!

Sembang Kemas said...

miss lolipop:emmm,dibo tuh cite kat astro ceria,adik aku selalu tengok,entah pape,huh!

Sya Isya said...

mcm best je segmen ni. Sya nak join juga lah..best juga kan, dah besar tapi jadi budak2 jap..

Sembang Kemas said...

haha,tengok la,tapi rasenye da tutup kot.huhu

Powered by Blogger.