Friday, April 29

Peperangan Antara 8 Blogger

maafkan gua jika ada terkasar bahasa,gua mintak maaf,gua harap lu semua yang tengah berperang dan berdendam dengan gua dapat maafkan gua,gua dah tak larat,sebab 7 orang semua kutuk gua caci gua maki gua,cacing kerawit?oh belum lagi.

Ceh,lu ingat gua takut ke berperang dengan lu semua?
Eh semestinya gua takut,tak pasal-pasal gua kena pulau pulak nanti...
Berperang psikologi dengan 7 blogger lain,yang gua tak kenal dan ada jugak yang gua kenal.
Semua berpunca daripada tangan gua,gatal menaip

"oh siapa nak bergaduh dengan gua,sila kasi link blog anda."

Mereka bertujuh telah berpakat untuk mengenakan gua dan berpakat bergaduh dengan gua.
7 lawan 1,mane adil,lagi satu,gua nih tak main la pukul-pukul perempuan.dayus.
Nak tau siapa dalang ataupun ketua 7 blogger nih?
Gua memang tak puas hati,sejak bila dia dapat naik pangkat jadi bos kongsi gelap blogger.

 Bos nya, IQ.
Nak gua kasi backlink tak?
Ok gua kasi gambar header lagi,supaya lu pembaca gua boleh kenal siapa yang nak bergaduh dengan gua nih.


Oh oh,sape pulak gerangan si itik kuning nih?emm.blogger ke2 yang bergaduh dengan gua,dia ni tali barut si IQ tuh.
Sebab tula diorang sepakat nak gadoh ngan gua.Nak tengok muka sebenor dia,g terjah.
Oh ini di sebelah kanan gua sape pulak sih,geng geng geng kongsi fa cai tadi la,yang suka suka gado gado sama gua,ai ya,ah cai manyak susah hati dia olang kasi gua punya hati manyak susah.
Gua tak mahu cakap manyak,lu olang mau tau pegi la kat sana tengok itu muka muka yang suka gado gado pun.sini.

Oh sepakat membawa berkat,seorang lagi blogger lelaki telah berpaling tadah dan memilih untuk bergadoh dengan gua.
Tengok tuh,siap ade team keroro lagi,nak belasah gua cukup-cukup la tuh.
Tapi takpe,berkat usaha gua pergi gym,gua yakin gua boleh hadapi semua ni,jom tengok sape dia nih.sini.

Ini sape nih?sape dia nih?nak bergado dengan gua jugak?kenal pun tak,tapi tiba2 nak gado ngan gua,sape dia nih?oi gua tanya lu,lu sapa?
adoyai,letih dah gua nak gadoh2 nih,cuba lu bukak blog dia,ape dia tulis pasal gua?
takde pape kan?
memangla,pergaduhan belom start lagi.
ish3.tak caya tengok la sendirik pun.


Hah!
Lu nak tahu tak dari mana datangnya geng geng yang anti sangat ngan gua nih?
Datang dari U gua jugak,bebudak UTM jugak,naseb baek la gua sabar lagi,kalau tak sabar gerenti masuk kubur dah gua nih.
Dah dah,gua dah nak pergi bersiap dengan senjata serta baju kalis peluru.
Helmet je gua tarak,pinjam gelmet construction kat technician boleh?
Geram gua,!!

6 comments:

IQ = Iez Qis said...

damn!! asal aku lak jadik bos?? kongsi gelap tu weyh! huhu..ptotnye ko la jadik~~ huaaa~

NadiRah said...

kami team olang baik ma..
lu olang suka2 hati buat page utm blogger macam gelanggang tinju bapak lu olang...wa takdak bapak..
wa sedih~
itu pasai wa jadi baik~
hahaha

Sembang Kemas said...

kah3,eh entry aku,akula jadi baik,aku la yang kena buli ngan korang,lepas nih korang buat entry,biar aku jadi watak penjahat,baru adil kan?kah3

ijatkomeng said...

bahahha...nie gua balas blek....;lu kenal sama komeng??taiko dlu2..haha...gua punye kembor punye bpk angkat la...haha..

IQ = Iez Qis said...

lu memang ka epul~ siap la lu lam entry wa petang nanti~~!! haha!

mizz_aainaa said...

so.. kena siap sedia bprang eh neh.. :p