Sunday, April 3

Target Aku.

biasala,hidup mesti ade matlamat.kan?matlamat atau target??
eh?konpius ke?same jela gua rase,bagi yang rase laen maksud dia,lantak kau lah.huh!
gua berblogging pun ade matlamat gua,sape takde matlamat kalau berblogging?
lagi-lagi target nak cari makan kat alam maya,
maksd gua bukan jual muka cari makan supaya awek masuk meminang ape..
cari makan sebab duit da pokai,biasa la,duit ptptn tak cukup.

seterusnya,gua nak bagitaw lu semua,target gua blogging nih,kalau ade rezeki gua nak angkat satu laptop,netbook pun ok ape..asyik2 gua pinjam orang je,bile orang nak pinjam gua punye kan?
tak pasal-pasal kena benci dengan membe2..naseb baek membe gua baek-baek belaka,
bukan baek-baek cilake.baik-baik sayang??takdela sampai camtuh,xde sampai gua jadi gay.
orang laen nak dapat rm1000++ pun payah,kau taw nak cepat je APU ek?
nak langkah bendul la nih ye?
gua bukan nak kawen pun langkah bendul semua gaban nih ngok.

yela gua da cakap tadi kala ade rezeki,kalau takde rezeki?
duit nuffnang gua buat makan pizza jela,tuh pun da cukup.

p/s:aku rase-rase kan APU,lagi 3-4 taun barula ko dapat bli laptop dengan duit nuffnang.tu pun kalau ko konsisten.

3 comments:

Fizalinolie said...

Takpe... Step by step.. Yang penting usaha dan semangat. Tak gitu? Hehe.

Fizalinolie said...

Takpe... Step by step.. Yang penting usaha dan semangat. Tak gitu? Hehe.

Saiful Bahari said...

hehe..btul tuhslow2 kan?