Header Ads


1 Persoalan.

"Weh kenapa lu dah lame berblog tapi followers lu tak ramai,gua tengok followers budak-budak baru up pun lagi ramai dari lu." tanya seorang budak bijak.

"Gua tak kisah sangat sape nak tahu perkembangan gua,follow lah,sape tak nak follow sudah,gua buat entry untuk semua orang baca,terpulang pada lu nak follow ke tidak,sebab gua akan selalu ping entry baru kat facebook,gerenti semua takkan ketinggalan lah." jawab gua angkuh.

"Alah lu sembang kemass!" pekik budak bijak.

Satu soalan maknanya satu jawapan,tamat.

6 comments

aQi + GenGkey said...

kalo follower b'juta skali pun tp loyal reader xde x gune gak an..
ahax..:D

Sembang Kemas said...

tengok!itu dia yang gua nak!

kalau follower berjuta tapi takde orang baca tak guna.

Mama Ta said...

haha. at least followers ko lagi ramai dari aku ni haaa...haha

Sembang Kemas said...

kan ak da cakap,followers itu tak penting,yang penting ada orang datang,kalau follow banyak2 larat ke budak tu nak datang smua blog?

scya lollita said...

prinsip lu sama dgn wa la beb . kta geng . sep2 ! haha

Sembang Kemas said...

kah3,gua punya ayat macam mintak follower tak?

tak kan?

Powered by Blogger.