Header Ads


Blog Pilihan.

Sebenarnya dah lama dah nak buat benda ni,tapi memandangkan gua sibuk dan busy serta busybody terhadap cerita mak mah jiran sebelah,gua postpone dan postpone.

Bukan ape,cerita mak mah seronok sangat,macam cerita dongeng 10 budak hitam.

merapu.

Gua hari ini nak kasitau sama lu semua,ini BLOG ngancam.Gua selalu datang tapi gua tak banyak komen,maaf.Gua pun suka baca secara senyap,secara sulit.
Bukan alat sulit.Bangang.Bangla.

Dan memandangkan dia rajin datang ke blog gua,dan rajin komen gua,dan dia telah letak blog Sembang Kemas dalam bloglist dia.

Terharu,gua rasa dia letak since gua punya blog mentah dan muntah hijau.
So ini merupakan entry penghargaan dari gua.

Walaupun gua muka ganas tapi dalam hati ada taman.

Ini dia blog dia,blog budakjawa.Nak terjah?Gua sarankan lu terjah,kalau tak gua penggal kepala lu sekor sekor.Macam mana nak terjah?Backlink banyak,lagi senang tekan header.


No comments

Powered by Blogger.