Sunday, May 1

Kari-POP Malaya

 Post 1 Mei yang bermula dengan kesedihan dan kekecewaan gua terhadap penari K-POP Malaya.Serta kutukan ikhlas dari gua.

Gua bukan nak mengutuk atau pun memerli mereka,gua hanya ingin menyindir dengan mata ke atas,tangan ke dada.

Gua rasa diorang dah bersungguh nak tampil diri kepada media,sudah bersedia menghadap caci maki,sudah baca doa pelindung banyak-banyak,baju kalis peluru dua tiga lapis,takut kena pukul dengan beg chanel oleh wanita-wanita gila K-Pop tulen.

Eh,gua dah kata kan,gua bukan kutuk,gua memuji inverted coma.Maknanya kutukan membina.

Meh sini gua nak tibai sikit,eh yela gua tak pandai menari bershuffle bagai,lu semua 24:7 memang power,kalah gua,dan ya muka lu semua sedikit sebanyak dapat mengalahkan muka gua,lu orang jambu.bukan jamban,sikit-sikit jamban tu ada la.Jangan pulak tak puas hati dengan gua,lu bakar rumah gua pulak.

Gua dah kata,kutukan membina.

Nak jadi artis,kena terima kutukan peminat,gua "peminat" taw!Tapi pada K-POP tulen dan asli.Tapi apsal gelar diorang semua K-POP malaysia?Kenapa tak gelar M-POP?Baru nampak macam tak tiru kan?

Tapi tiru tetap tiru.Ciplak tetap ciplak.Ni dah masuk kes plagiat dah ni.

Jap jap,gua geli tengok kaum adam macam tuh,ala-ala bapok dan kurang jantan.

Kalau nak tiru sekalipun,tiru la six-packs diorang sekali.hish!Memandangkan gua peminat 2PM dan SNSD,gua bangkang group 24:7 nih.Bagai conteng arang kat muka keluarga.Conteng arang jugak kat bendera Malaysia.Sama macam khianat negara.

Membina tak kutukan gua?
Kurang?Nak lebih lagi?

Oh sungguh ayu dikau semua.Six-Packs mana?

Tapi gua sape la nak kutuk diorang semua,gua bukan artis atau pengkritik mahupun juri Maharaja Lawak.

Tapi seyesly,muka korang semua menjengkelkan sebab meniru gaya orang lain dan tidak punya identiti sendiri,buat la cara lain yang korang rasa diterima semua.Gua tengok dah macam 18PL.

Grrr....apa nak jadi....
Jadi pomen lagi bagus gua rasa..

24 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

hahaha mcm gayboy je..

akmall said...

muntah.~~~

Sembang Kemas said...

meuz:cam laki yang jenis pukul ala-ala pompuan.

Sembang Kemas said...

akmall:ak lgi muntah tengok kaum ak.huh!

aimi shahida said...

muahaha
tp dgr angin2 ckp dorg dari jawa kot --''

alyaaboolat said...

alolowh 'sweetnye dorang'!!erkkk!!!

duan said...

aku rasa aku sangat hensem bila tengok gambar ni..

Sembang Kemas said...

aimi:jawa?gua pun ade dgar camtuh,tapi tetap melayu,huh

Sembang Kemas said...

alya:nk no phone diorg tak?

Sembang Kemas said...

duan:ak pun rasa aku hensem.

shafiqabdshukor said...

kumpula jambu lg jambu dr diorg...
hehehehehe


vote..vote..vote..
gmbr je...
http://www.wwwow.my/Detail.aspx?cd=260411011823804

Dayana Nasir said...

aku sokong bab nak tiru six-pax tu. macam bengong je bila nak bukak2 baju tapi keding je. haha. agak-agak la nak tiru 2pm pun bagi la mantap dulu body tu. haha..
yang grup pempuan yg gula-gula tu, nak tiru snsd sangat tapi gemuk je masing-masing. at least, photoshop la bagi kurus sikit. haha

Abu Huzaifah said...

haha... rupa pun dh naik mnyampah... knp mesti K-pop? bleh maju ke?

http://thisisguitarburok.blogspot.com/

Sembang Kemas said...

shafiq:mereka ni tak jambu,mereka jamban.

Sembang Kemas said...

dye:haha,tula nak tiru tu kasi la sixpacks dulu kan?bukak2 keding la terjojol perut la,amik aku pun ok gak sebab ak ad sixpacks.

Sembang Kemas said...

kenapa k-pop?

sebab nak dikasihi oleh wanita2,mencari awek baru kot.

Dayana Nasir said...

ye ye je ko ade sixpacks. ko takleh pul. ko kena g buat tanning dulu. hahaha..

dorang ni sesuai tuk majalah mangga je. kekeke

Sembang Kemas said...

ak rase majalah mastika lagi sesuai,haha

tanning tu kejadah ape dye?

Dayana Nasir said...

tanning? entahlah. aku tengok dalam dictionary nset aku ni, tanned maksud die menyamak. haha
so tanning = sedang menyamak? hahah

perangkan kulit la weyh.

Sembang Kemas said...

ha3,samak ngan lumpur gerenti jadi perang kn?

owh,kena berjemur la lepas nih.kasi minyak sikit badan,ko da tengok VC cabi song tak?

Mr.SteAltH said...

sembang kemas: haha. baru taruk satu gambar kn bro. tak tayang yg len lagi.

muntah darah!

vampire's lovex said...

menyampah tgk kpop mlysia..kbai..xD

Dayana Nasir said...

of coz la dah. aku rasa mamat2 atas ni ada hati nak tiru macam dalam vc tu la kot. hahaa

Sembang Kemas said...

cabi song,video best sebab ade awek cun.haha