Tuesday, May 3

Oh Bukan Mayat Osama Sebenar

 

Eh,Osama Laden dah meninggal?Btul ke mayat dia tuh?Btul ke yang cam mayat dia tuh bini dia?

Media pun mengiakan je nampak gayanya.Dari ape yang gua tahu,Osama bin Laden,atau nama di US, Tim Osman,bukan wujud dan tak pernah wujud.Gua rasa sekadar patung ataupun karakter yang dicipta oleh US.Ini Menurut ape yang gua tengok kat The Arrivals tu la.

Osama Laden merupakan seorang ejen perisik Amerika,secret agent,dicipta oleh US untuk mengaburi mata orang awam,dan Osama Laden berlakon sebagai seorang yang Islam.Ini semua cara untuk mengaburi mata orang awam dengan mengatakan yang Islam nih ganas dan perlu dihapuskan.

Punca Islam ditindas,inilah karakter yang memainkan peranan untuk menjatuhkan Islam.Media?Media Al-Jazeera pun bukan betul pun,semua tipu muslihat,semua hanya ingin menjatuhkan Islam di dunia.

Lihat,betapa takutnya mereka pada Islam.Tapi dengan kebijaksanaan US,mereka berjaya berperang psikologi dengan seluruh manusia di dunia kini.

Oh dan lagi satu,kenapa mayatnya dicampak di laut?Tanah taknak terima ke?

Nak tahu kenapa?

Sebab mayat tersebut bukan Osama Laden,tetapi mungkin mayat orang lain untuk menggantikan Osama Laden,lepas nih Osama dah boleh cukur misai dan keluar ke bandar US dengan menggunakan nama Tim Osman.Gua dah tengok The Arrivals,sebab tuh gua berkata demikian.Gua bukan main-main,ini berkaitan dengan masa depan Islam kelak.Mungkin ini permulaan dalam menjalankan strategi US untuk menggulingkan lebih ramai lagi pemerintah Islam.Dan menghapuskan umat Islam sama sekali.

Oh dan gua tidak akan sesekali berkata

“Sadis la Osama dah mati,sape pulak nak perjuangkan Islam selepas ni?”

Kita tak tahu ape rancangan US dan Yahudi,yang pasti,menghapuskan umat Islam.

Orang awam pun dah mula benci Islam sebab Osama,buktinya,seorang lelaki tua guru sains sekolah menengah dari Wenatchee Washington,Gary Weddle,50 telah simpan janggut.Sebab ape simpan janggut?Sebab dia bernazar,selagi Osama tak ditangkap atau dibunuh,dia tidak sekali-kali akan mencukur janggut.Hebat kuasa psikologi Amerika nih.

Oh,lepas nih gua pulak akan bernazar takkan cukur janggut gua selagi Palestin tidak dibebaskan.Serius.

6 comments:

masterfaiz.com said...

terbaik punya nazar.. dan aku sokong entri ni..

Stazel // Fieq said...

waaah simpan janggut! simpan simpan!

Sembang Kemas said...

faiz:haha,bernazar simpan janggut je pun.haha

Sembang Kemas said...

stazel:haha,dia simpan bukan boleh buat ape pun kan?

vampire's lovex said...

punya la jahat org kafir ni..




huuu...

Sembang Kemas said...

diorang jahat,tapi jangan sesekali saketkan mereka