Friday, May 20

Segmen " Chegu Zubir Promote Blog Anda"


Gua rasa gua pun nak femes,bukan sebab gua gila glemer,tapi sebab gua gila traffic.Memandangkan gua "orang tak berapa nak berada" gua gunakan blogging sebagai punca mata wang gua,sikit-sikit pun ok la.Asalkan boleh dapat.

Orang Jajah kata Side Income.

Ah..pedulikan niat gua nak berblog,gila traffic tu niat yang #2.

Sambil-sambil tuh gua kena la rajin baca blog orang kan?
Dan
Tambah informasi dalam kepala otak gua yang berulat nih.

Juga sampaikan informasi kepada mereka yang menghendaki nya.

so apa tunggu lagi?

Lu semua boleh join segmen nih.
Klik Banner dia.

2 comments:

Piah Becok said...

ooooo... cam best pulak nampak segmen tu...

weh, bercakap pasal bahasa orang jajah ni... ko bace je la bawah ni

p/s: weh, madu dalam english kite panggil ape? rujuk sini:HONEY? SECOND WIFE? CO-WIFE? =.=''

Sembang Kemas said...

piah becok:becok sungguh lu berkata-kata,kah3

memang gua rasa bes,sebab boleh kasi ramai tau yang anda pun ada blog,tak perlu shout kat dunia
"AKU ADA BLOG LA"