Header Ads


Serbuk Selera Seksi Seksa Seks

HAHA.Kali pertama gua dengar menatang nih,gua gelak,benda ni orang pakai sebab nak kasi berat badan naik,ibarat macam vitamin la.Takpun appeton weight gain.

Kali kedua gua dengar pulak,alamak,gua ingatkan menatang ni guna untuk kesihatan,tapi digunakan untuk 'kesihatan' yang lain.Kalau bagi perempuan mungkin 'kesakitan'.

Serbuk nih murah je,berharga RM15 hingga RM50 je,murah tuh beb.Tapi untuk kesihatan ape?Bagi lelaki,kesihatan untuk 'Adik'.Ok la,gua serious,kalau gua cerita macam ni gerenti lu semua takkan paham,lampi betul la!

Serbuk ni orang guna untuk meningkatkan tahap nafsu seks ke level yang lebih tinggi,contohnya naik ke level 25 la,lebih kurang macam tuh.
Caranya mudah,koyak,letak dalam minuman,dan suruh awek lu telan,gerenti lu boleh bawak balik umah lu.Tak percaya?Cubalah kalau nak kena lempang dengan gua,kalau taknak awek lu,kasi la gua,gua boleh buat bini nombor 2.

Serbuk ni mungkin orang-orang jahat je yang akan guna,taktik diorang mungkin ajak minum kat kelab malam,then dia terus letak serbuk nih,pastu terus dapat habuan dia.Tak kisah cantik ke tak cantik ke seorang awek tuh,tetap berkesan,dia tak memilih.

So,kepada perempuan,berhati-hati dalam berkawan,kalau tiba-tiba ada mamat muka bengis sangat ke atau muka terlampau jambu yang anda baru kenal,berjaga-jaga.

Sekali dah kena,level seks anda akan meningkat,ibarat macam si gadis yang mahukan seks melebihi si jantan lahanat tersebut.Oh tidak percaya?Lantak anda lah.

nampak sangat muka pervert!
p/s:gua nak try kat awek gua,nak tengok berhasil ke tak. :p

8 comments

Farhanah Mokthar said...

sipalah manusia bangang yg mencipta serbuk ni.

MamAL said...

hahaha... ada nie dlm kosmo... mcm2 skarang kan

NadiRah said...

ish2..kalau org jahat tu..mst men letak je kat sape dia nak..

Sembang Kemas said...

farhanah:haha,saintis la yang mencipta nih,bangang kan?

Sembang Kemas said...

mamal:aah,dah lame da benda nih,tapi gua baru nak komen je.kah3

Sembang Kemas said...

nad:kalau dia nak itik pun dia boleh tau,kah3.

Mama Ta said...

mak aihhh serbuk camni pun ada. nanti aku cipta serbuk untuk lelaki pulak. hahaha

Sembang Kemas said...

@Dayana Nasir
oi sebuk untuk lelaki jadi pondan ada?

Powered by Blogger.