Wednesday, June 1

Bayi Dicampak Dari Tingkat 5,Mati

Gambar tiada la,maafkan gua sebab gua pun baca paper yang tiada gambar,seram sangat kot gamba tu.

Tengok,angkara hubungan terlarang,seorang bayi dilahirkan,lalu dicampak dari tingkat 5,terus matiotak terburai,sebab gua nampak censor-censor kat tv tadi.Dah kena campak takkan patah kaki kan,bayi lagi tu weh. Lain la lu yang berumur 20 tahun yang gagah,gua dah tua weh.

Ini nak salahkan sape ni?Salah gua?Bukan gua yang tembak merata bai,pandai buat anak pandai tanggung la ok. Tak tak,silap.Ayat gua macam menghalalkan penzinaan kan?

Tapi nak buat macam mana dah terlanjur pandai-pandai la jaga bayi tu,darah daging ko weh.Anak sulung ko la,lepas ni mungkin digelar anak kedua dah kan?Rugi takde anak sulung.

Dah gua taknak cakap,ini semua angkara syaitan nirojim,menghasut manusia supaya bercumbu mengomol semua.Dunia dunia.

Syaitan:eh salah aku pulak?

Isu budak mengaku dah tak virgin?Gua taknak ambil tahu,gua bukan taknak tolong insan seIslam tapi benda tu benda lama,tak yah la nak sebar kat orang,tambah dosa lu.

p/s:jauhi zina.

5 comments:

Fyqa said...

subhanallah :'(

nelly said...

sangat kejam !!

tia @ Ini Kisah Tia said...

bila fikiran dikuasai syaiton ..

Kan Dah Makan Penampar

farahdafghi said...

Macham macham lah . aku ada juga ambil tahu tapi malas nak ambil tahu . eh kau faham tk ?

Sembang Kemas said...

budak AWESOME:alah aku da tau,sebab ko pnah cakap macam tu,ko mlas nak mabik tahu sebab ko dah tahu kan?

haha.ko ni puitis tahap apa ni?