Header Ads


Pantang Tengok Iklan Kotex,Gua Jadi Ghairah

wah colorful gitu.i like.-.-'

Weee...penah tengok iklan kotex tak?Pernah?Bila lu tengok,lu jadi ape?Lu nak tahu ape jadi kat gua bila tengok iklan kotex,badan gua jadi panas,peluh mencurah-curah,terasa bahang wanita di sisi.Terasa seperti berbulan madu di Arab Saudi.

Alah iklan kotex yang terbaru,yang keluar muka artis Diana Danielle tu,yang kotex berwarna warni tu.Gua rasa baran,bahang seperti seseorang bisik kat telinga gua "whatthehellwhatthehell" membuatkan gua benci tengok iklan macam ni.Bukan benci ape,benci kotex berwarna warni.

Dan apekah motif kotex berwarna warni?Nak sorokkan darah yang merah?Baik buat full red color bai,baru sorok sikit darah tu kan?Atau mungkin untuk ditunjukkan kepada sang lelaki,"Uuuuuuu arini IIiiii pakai kotex warna warni tau,nak tengok?ehh takleh tengok,kena kawen dengan I baru boleh tengok tawww,,aww aww."
Begitulah dialognya.

Atau mungkin,iklan tersebut sekadar untuk mencemburukan kaum lelaki,kononnya si perempuan kadang-kadang memakai dua underwear,kadang-kadang pakai satu,kahkahkah.Gua tak tahu.
Ada juga yang kadang-kadang tak pakai underwear,supaya mudah melakukan kerja maksiatApe kena mengena ni?

Gua sebenarnya nak guna ayat lagi power,tapi memandangkan blog gua blog umum,terpaksa censor apa yang patut.

Dan akhir kata dari gua,majulah kotex untuk negara,lepas ni buat la kotex yang biasa-biasa sudah,gua bukan nak pertikai ape,cuma sakit mata memandang.Kasi putih suda.

"eh sakit mata memandang?Sape suruh pandang!wakakakakaka."

Adios.

14 comments

Jery Mszi said...

wahhhh ada makna tersirat niiii....

Mama Ta said...

lelaki tak akan memahami. somehow, kau patut tengok yang betulnya bukan yang dalam gambar. realiti tak secantik gambar pun. haha

Sembang Kemas said...

sendiri pikir.haha

dye:choi!kiranya indah kabo dari rupe?

Selisip said...

hahahahaha ;D

Mama Ta said...

lebih kurang. aku ada dapat sample. tapi tak pernah try. haha. tapi dah tengok la rupanya.

Sembang Kemas said...

dye:ni mesti sebab ko join kontst dia kan?sebab tu dapat sample.

eZmALiZa said...

kahkahkah!! lucu gile entry nieee...dialog yg sengal pon ade..hahaha :D pelik kannn...nak pakai kalerpul watpee...mcm la nak tayang kat org...tu je buat harge makin mahal...

kite xmgkin akan beli..haha :D

Sembang Kemas said...

haa,yeke?tak tahu pulak harga dia,tak sangka benda nak pakai dalaman pun nak colorful,mahal pulak tu.

baik pakai librese,eh btul ke aku eja?haha

Unknown said...

sengal

ingtkn sbb ape

tp aku tak suke gak iklan tu

malu duk tayang2 kat org lain=P

Namee Roslan said...

aku perempuan..aku sendiri pun fikir. apa yang lebih pad colour2 ni. hahah. buat malu je iklan kan kat TV. bongok habis.

Sembang Kemas said...

miss.ran:haha,tengok pompuan pun tak suka iklan macam ni,ape lagi laki kan?

Sembang Kemas said...

namee:haha,memang bongok abes,malu pada si wanita.

Bro Framestone said...

bro tumpang gelak dekat sini

ZORA said...

hahahaha...btol2..wane putih sudah..

mcm2 la...pad pon mao warne wani...

Powered by Blogger.