Header Ads


Berita Baik,Kepada yang Join Bloglist Gua

Kepada mereka-mereka yang sudah join bloglist gua,gua ada berita baik.Yang belom join sila klik SINI.Apa berita baik nya?

Gua akan memilih seramai 3 orang,untuk direview blognya selama seminggu,cukup kan?Dan gua akan pilih ikut suka hati gua la.Maybe gua akan guna random.org kot,macam yang orang lain guna.

And then...

Gua akan pilih seorang penyebar traffic terbaik.Macam mana tu?Kalau lu promote bloglist gua ni kat orang ramai,ajak ramai ramai,dan ramai yang datang ke blog gua melalui blog lu.Gua akan pilih lu,so tunggu ape lagi?Mai Promote ramai-ramai,kasi meriah lagi.

Tak paham?Macam ni la,gua akan pilih penyumbang traffic terbanyak.Kalau ramai datang sebab diorang klik link blog gua dari blog lu,so gua akan pilih lu.Yeah gua dah explain 2 kali.Tak paham lagi?Tanya la kat komen.

Adios

1 comment

Unknown said...

wohrait.faham brrrooo

Powered by Blogger.