Header Ads


Dead Man Walking


Semalam gua tengok gusti,teringat satu dialog Undertaker,Dead Man Walking.Ade kan dialog tu..tiba-tiba rindu kat penggali kubur.Bukan Cinta Si penggali kubur bai.Lu silap tafsir tu.

Dan gua praktikkan cara "deadmanwalking" ni sebagai cara gua berblogwalking.Nak tahu cara ni macam mana?HAHA.Takmo bagitau..gedik*

Macam ni la,gua ni blogger yang aktif tapi pasif.Pasif mean gua jarang berblogwalking.Passive in english*bangga. Aktif berblog,mean gua selalu update selalu ping blog.Aktif macam zombie yang mengejar daging.rawwr! Sebab tu gua gelar cara berblog gua ni "deadmanwalking".

So,sebelum tu gua nak mintak maaf pada yang selalu datang blog gua,ajak singgah blog dia.Serius gua takkan datang blog lu.Pasif sangat gua ni.

Gua akan blogwalking jika seseorang blogger tu betul-betul tunjuk minat kat blog gua.Tiap kali ada entry baru,ada la dia komen atau datang.Nak tahu?Gua ada kuasa psikik untuk merasakan aura seseorang blogger.HAHA,baik lu percaya.

Dan kepada mereka selalu komen,selalu datang,selalu support gua kaw-kaw.Akan gua pilih dia untuk direview kan di blog gua.Macam SyaimzHebatz nanti gua akan review blog dia official punya.Ni baru sikit ni. Kalau terasa lu nak terpilih,sila-sila la rajin ke blog gua walaupun gua tak rajin ke blog lu.Ceh bajet artis.

Taknak cakap banyak,gua rasa gua hebat dan akan kekalkan cara deadmanwalking tu.Lu takyah la tiru cara gua okay,bahaya.Traffic senang turun.

Adios

6 comments

Blog User said...

Hoho. Hebat punya taktik!

Tapi nampak satu point bagus di situ, "berblog kerana minat-bukan mengejar populariti"

:)

Unknown said...

yeah,aku suke entry ni.macam nak je aku buat entry khas pasal blogger kencang ni.haha

aQi + GenGkey said...

pergh..
care caretaker..eah..undertaker...
gua slalu p blog lu bukn sbb nk mntk simpati kt lu suroh dtg balek blog gua...
gua p blog lu sbb gua suke bace blog lu r..
lu jgn brani2 dtg mlawat blog gua..
igt gua xde kuasa psikik cam lu ke nk tau sape yG sibuk2 nk mlawat blog gua..
hahahaha..:D

Sembang Kemas said...

rafidah:haha,nampak je ye ko point yang aku nak sampaikan?haha

ko memang ada ilmu psikik weh.haha

Sembang Kemas said...

syaimz:hahaha,naseb baek aku tak kencang sangat,aku kaki kencing je..kah3

Sembang Kemas said...

aqi:hahaha,nak tau camna gua tertarik pergi ke blog orang?kalau orang tu rajin datang blog gua,gerenti gua datang,100% gua datang punya,siap ar lu nanti..kah3

Powered by Blogger.