Friday, June 10

Seth Tan Rogol Elena

Ehem,gua nak cerita sikit la pasal kisah tv3 petang-petang tu.Drama NoraElena,haha,yang sekarang menjadi sebutan minah senget dan mamat jambu,especially gua la kan..sebab gua punya taktik romantik tu Seth Tan dah guna buat ngorat Elena.

Yang tak tahu taktik tersebut,mesti sekarang lu orang tengah praktikkan kat awek lu semua kan?HAHA jangan tipu gua please,gua tahu masyarakat Malaysia memang suka tiru meniru,lagi-lagi cara ngorat awek.Mudah-mudahan lu berjaya,gua ucapkan gudluck.

Walaupun awek gua pun teruja dengan keromantikan lakonan Seth Tan tu,gua tetap dengan pendirian gua.Gua takkan buat macam tu,bukan gua tak romantik,tapi buat ape tiru orang kan?Sendiri punya idea lagi awek lu teruja.Kalau tiru kang,awek lu dah tahu dan awek lu pandang sebelah mata je beb.

So,jangan copy paste skill Seth Tan tu.Entah mana dia cilok taktik-taktik tu semua..Gua rasa ada sikit-sikit macam taktik gua.Ah berapa kali da gua nak mention kan.Kang lu cakap gua perasan pulak.Poyo.HAHA

Eh,nak tahu kesudahan Nora Elena?Gua rasa Seth Tan yang rogol Elena.Kan?Tak gitu?Kan Kan Kan?Setan rupenye,sebab tu sanggup cari Elena balik.Padahal yang paling baik nak tahu sape?Amir la sape lagi,bukan Amir Raja Lawak,yang tu buat ape,buang karan je...


8 comments:

Affan said...

hhaha sempat lagi buh nama amir ML

stiffler said...

maaf .tak pernah ambil tahu drama di televisyen.ini sahaja yang aku boleh komen

Rafidah Farhana said...

Tak habis-habis nak cakap taktik SETH tu taktik dia.. hahaha.

Eh, tak baik sangkut pautkan Amir :P

Sembang Kemas said...

haha,kena bubuh jugak nama amir.kasi can dia femes kat tempat gua pulak

Sembang Kemas said...

stiffler:weh gua dengar lu suka tengok cerita macam ni?hahaha

Sembang Kemas said...

haha,eh memang taktik gua beb,takleh nak disangkal lagi.
haha

syaimz said...

macam amir rogol semua orang.haha

Fina Fento said...

tak pernah tengok cerita ni..