Tuesday, June 21

Perubahan

Gua rasa gua perlu buat perubahan dalam setiap entry yang gua publishkan.Ada entry yang cam taik,ada entry yang cam cendawan bak kata Namee..Tapi setiap entry yang gua tulis seperti cendawan gerenti dapat feedback yang menarik dari pembaca.Kalau yang cam taik tu mesti takde feedback,sebab yela taik,orang tak berani main-main dengan taik.Busuk katanya.

Tapi kadang-kadang taik pun boleh jadi baja.Cuma perlu manipulasi dengan cara yang betul.Contohnya entry pasal Awek Cun yang gua buat tahun lepas,takde sambutan.Kurang sambutan,tapi ada juga faktor lain yang mempengaruhinya.Antaranya masa tu blog gua orang tak ramai tahu.

Dan cuba bandingkan dengan entry Awek Cun yang gua publish semalam,tapi gua petik dari ApekMelayu,iaitu blog #2 gua jugak.Banyak feedback,tapi takde la sampai beratus ratus berempah ratus.Sekadar boleh buat gua tersenyum.Ok la tu.

So gua rasa gua nak ubah cara penulisan gua,ubah macam kat ApekMelayu yang agak offense sikit.Lu rasa orait tak?

4 comments:

sergeant keroro said...

gua orait je, gua pon satu kepala, HAHA

Dzarief Zuhdi said...

kita main formasi offensive jer lepas nie.. yang defensif tinggalkan kat aku..ok

shahniz said...

aq okey jer pul..
aq support ko pul..!

Sembang Kemas said...

berubah cara menulis.HAHA