Header Ads


Taste

Gua guna aku lah kali ni,sebab aku rasa mungkin penulisan kali ni agak emosi dan syok sendiri.Aku dah tak boleh berlagak cool dan jadi ustaz instant.Cool depan orang,belakang maki hamun takpe kan?Janji aku tak ganggu kehidupan dia,sudah cukup.Aku bukan takut,tapi hormat.

Memandangkan aku kerja pasaraya,duduk bahagian underdog.Jadi probability untuk dengar lagu di depan kurang.Jadi aku try kuatkan musik di depan dan aku try pasang lagu lagu hot terkini.Dari thumbdrive aku sendiri.

Tiba-tiba,aku rasa lagu aku hilang sayup-sayup.Terus tukar lagu lain.Lagu apentahkejadah angguk-angguk geleng-geleng.Lagu zaman bila.

Sedangkan aku punya lagu aku pilih dari billboard.Semua lagu inggeris terbaik dari ladang.Aku selit jugak lagu lagu KRU yang lama,macam perpisahan terasing.

Tapi aku hairan,taste aku tinggi sangat ke?

Aku dengar lagu lagu mereka,lagu setahun lepas,semasa tu aku kerja kat pasaraya yang sama.Lagu I want to be billionaire so fucking baddd...padahal lagu tu aku pasang tahun lepas,orang semua tak suka.So aku simpulkan,pekan aku ni memang lambat,tak uptodate.Lagu yang kita semua sudah bosan,mereka baru nak jadikan lagu faveret mereka.Aku hairan.

Menyirap bila lagu aku tidak diterima.

Tunggu tahun depan,gerenti lagu yang aku main sekarang,mereka akan suka dan putarkan di mp3player mereka.Kita tengok.

3 comments

K said...

kite high taste.

best bro XD

Namee Roslan said...

aku musykil org yg suka lagu rock kapak?

lyric..

keunggulan cinta!!! dari sinar mata yang bergeloraaaa !!! aaaa

Sembang Kemas said...

namee:eh pandai kau nyanyi.

aku bukan ape,sebab tempat aku ni aku simpulkan yang takuptodate.

layan lagu orang puteh yang lama,setahun lepas

Powered by Blogger.