Header Ads


Sifat Huduh Ini Ada Pada Seorang Lelaki

Aku terus menulis entry ni setelah aku ternampak satu kejadian di facebook.Bukan nak kutuk lelaki la,sebab aku pun lelaki.Tapi lelaki ni ada satu sifat.Iaitu sifat memuji perempuan yang cantik dan mengutuk perempuan yang huduh.

Dekat facebook,aku secara tak langsung terbaca komen-komen,yela kan sekarang facebook dah canggih,so makin senang orang nak stalk kan?So aku terbaca la satu komen kat gambar seorang perempuan ni.

Komennya berbunyi agak kasar sikit.

"oh siti,ko dah makin lawa dah ye sekarang?Dulu takdela lawa sangat."

Memang kasar kan?
Sebab statement tersebut akan membuatkan si perempuan sebak kot.Dan kita dapat lihat,lelaki jenis ni seorang lelaki yang memilih.

Alah,time orang tu huduh taknak pulak kau tegur,tapi bila dah lawa gila babi baru kau nak tegur?Nampak sangat,sebab ayat dia terlalu obvious dan keterlaluan la jugak.

Nak bergurau?Hohohohohotak kau nak bergurau.Sebab tiada tanda-tanda nak bergurau.Kalau bergurau pun agak-agak la der.

Nampak kan sifat huduh lelaki yang macam ni?Hanya pilih yang lawa-lawa.Lagipun aku tengok gambar perempuan tu macam edit photoshop je.

Ek?

Adios.

9 comments

mr.zoul said...

Aiyak..teruk!

perempuan said...

biasa la. aku pun kadang kadang macam tu gak. tapi takdalah komen kat facebook ke apa. komen dalam hati. kehkeh.

Syuhada said...

rasa2..prompuan ada yg mcm ni x?

LyNn LyNdA said...

sgt xsuke llki cm 2..n klau perasan,iklan kt tv pn ade jgk cm 2..bla p'puan 2 da cntik br nk pndang..time xcntik,wat bodoh je..xperlu cntik luaran ni,cntik dalaman 2 y pnting..tp klau dh cntik dlaman n luaran 2, kire bonus la 2..

done follow~

Fadzlina Zaman said...

haha lelakiii ~

Namee Roslan said...

kau pernah ke tegur perempuan macam tu ?? hahah. mai aku nk lempang.

Izyan Balqis said...

yang ni aku setuju banget~~

aku kalau edit gmbr pn xde la brubah sangat~~ tacap sket2 mcm tacap bedak...haha!

Mama Ta said...

ala bersepah kot lelaki macam ni.memang annoyingg gila. yg perempuan should act like " so what?? sekarang memang aku dah lawa jadi taste aku pun semakin baik and you are not my taste"

shafiqabdshukor said...

jahat..jahat..

Powered by Blogger.