Header Ads


Aku rasa aku dah tak boleh menulis.

Dah lama tak tulis,dan apabila tulis semula,gua rasa perbezaan yang ketara.Gua rasa otak gua dah hilang,gua rasa mana perginya idea idea dan perkataan yang kebabom yang ada pada diri gua?Gua rasa apabila gua tulis skema-skema gua rasa macam loser gila babi.

Loser,yes loser,aku loser sebab aku dah tak dapat nak menulis dengan baik dan gempak.Aku sebenarnya nak buat blog aku jadi tempat yang penuh dengan pengajaran dengan menggunakan ayat kebabom.Mungkin awal-awal dulu masih ok,tapi rasa macam prestasi menurun.

Semakin lama semakin skema.Mungkin ikut gaya umur.Maybe.

Tapi bila tulis cara skema,aku tak dapat terima.Rasa macam tulis sampah.Korang pernah rasa macam tu?Bila tulis main hentam,itulah jadinya.Ayat tunggang langgang,idea kurang.

Dan mungkin aku takkan update blog lagi,tunggu sampai aku rasa otak aku kembali.

chiao.

7 comments

AimiiiLove said...

sme lah,kdg2 rse mcm takde idea dah kot nk menghasilkan sebuah en3 terhebat!hurmm :( takpe2,jgn brputus ase okay. :)

Akim Iqbal said...

Merajuk plak dah.

NadiRah said...

xyah tulis...
taip lah...lalalala~

Namee Roslan said...

oi SK...em aku tahu kenapa kau rasa macam tu sbb aku pun selalu rasa macam tu. em sebab kau tak tulis tiap hari. aku kalau tak upadte blog sehari, esok tu mesti kau taknak update dah. sbb aku jd macam xde idea padahal semalam tu ada je idea. cuma once aku stop ! aku dah jadi malas. idea pun hilang tibe2...

Sembang Kemas said...

haha,memang macam tu namee,tapi bila dah tulis idea macam tersangkut.macam susah nak elaborate.

Izyan Balqis said...

alaaaa...nak SK! nak Sk!

EG said...

no comment

Powered by Blogger.