Header Ads


Perempuan Patut Terajang Lelaki Itu Sampai Mati

Petang-petang pun kena study?Mesti,sebab malam nanti gua ada test,traffic,pasni gua boleh jadi polis traffic,pergi terajang 2 minah dan mamat yang bercinta tiga segi.Ok lepas ni si perempuan mati,si mamat ni perlu nyanyi lagu cinta segi tiga bermuda.Yela muda-muda lagi dah pandai tarik-tarik rambut.

Lu orang tak paham apa yang gua cerita?LOL,tak tengok lagi video tu?Ala video budak-budak hingus bergaduh berebut sorang pakwe?Pakwe ke?Patut ke digelar pakwe?

Gua gelar dia jantan keparat.Playboy?Hensem sangat ke macam Seth Tan sampai 2 orang rebut dia?Pergh pergh pergh,gua tak dapat bayangkan betapa hensemnya dia.

Kerana nila setitik,rosak jantan satu malaysia.Cilaka ini jantan,lepas ni makin susah la mamat kat Malaysia ni nak mengurat kan?And then,kalau gua pandang ke depan la,awek smua makin jual mahal,so si lelaki tak de pilihan,terus jadi gay.HAHA,imaginasi tinggi,dan yang perempuan terlalu mahal sangat la jualnya sampaikan takde yang mampu nak beli.

Perempuan?Lesbian?

ehehehehe.

Kan dah susah.Perempuan dah mula berfikir lelaki ni tidak boleh dipercayai,janji tidak ditepati,lelaki ni janji kosong,lelaki tu gila awek,awek tu gila talak.Eh?

Bila perempuan dah fikir macam tu,laki susah la mau cari makan ma?

Dan gua rasa kalau gua jumpa budak jantan hingus yang playboy kononnya awek kejar-kejaran kat dia,gua bagi terajang,terajang dalam longkang.Sampai mati.

Then mungkin akan keluar video klip lagu Cinta Segi Tiga Bermuda.Kali ni video klip bukan di penjara tapi di kedai kasut.

adios.

6 comments

cik dot said...

yup. laki cmtu mmg tak ley nk dharap. amik ksmptn thdp pmpn2 nie.

NadiRah said...

eeeii...
ase nk 'cubit' je laki tu..
hahahah

Izyan Balqis said...

haha~ abg ipar aku cakap benda tu berlaku kat triang, depan mata dia...aku pun rasa mcam pernah tengok kedai kasut tu..hehehe~~

naseb la, lelaki tu ensem sgt ke masalahnye? macam ko cakap gak ar kan, awek cantek , tapi pkwe, muka pecah...haha! sengal~

sempat je ko tulis entry pasal mende nih kan?

Unknown said...

aku pun nak join teranjang teranjang ni, taknak aku sia-siakan skill aku. maruah lelaki kena maintain, haih

Nur Amira Ramli said...

Suka sangat nak mainkan perasaan org, pasti ade pembalasan akhirnye. huu

Namee Roslan said...

aku percaya balasan Allah bg sesiapa yg mainkan perasaan org. :) serious. x baik main dengan hati org..

Powered by Blogger.