Friday, November 11

Apekejadahnya Menatang Ini.

Oh.kali ni gua nak taip entry yang lebih casual jela,relax sikit kan?Asyik-asyik fikir masalah negara,masalah sendiri tak terjaga jugak kan?So,better rehatkan minda kejap,tulis benda casual.

Hah,gua dah kena tegur banyak kali dah dengan si namee ni,apa kata dia?Dia cakap,dia cakap,dia cakap..

kentut gua busuk.

Mana ada kentut wangi kan?

Hahaha,takda la,sebenarnya dia tegur gua,pasal gua punya header berubah rubah macam si rubah.Yola,kawe takdo kijo,kawe buat la header.Bosan-bosan,tulis pun tidak,header je tukar.

Gua rasa ada baiknya gua senaraikan header-header gua kat sini,mana tahu,boleh mintak pandangan sikit nak guna yang mana satu kan?
















Tapi kebanyakannya header bertulisan,gua suka tulisan.Dan salah satu sebab kenapa semua tulisan,sebab gua tak geti photoshop.ngengenge.

So..aku rasa aku nak buat banyak lagi,seminggu tukar-tukar.HAHA

adios

4 comments:

kingFIQA said...

yg latest nih paling kemas la. sesuai dgn background :) suka.

perempuan said...

haiya. janganlah kata blog sendiri bangang. haha.

paan kowt said...

gua like no 3 header lu..huhu

Namee Roslan said...

ahahahha, takde ah. sbb aku rasa semua header kau lawa dah cuma tiap kali aku dtg sini nk baca entry mesti perasan ada header baru. nmpak sgt tiap kali kau online, kau tukar header. kekekekke. pilih satu as ur trademark lah..lg mengancam ! hehe.. :) yg skang ni pun lawa.