Header Ads


Test

Gua rasa gua patut ke tak privatekan blog?Yela,seminggu menghilang,muncul hilang muncul.Kalau macam ni susah gua nak naik.Tapi takpela,gua bukan nak naik sangat.Setakat gua bangga ada blog,lu ada?

Haha,setakat ni boleh la gua bangga ada blog dan penulisan sendiri.Orang lain kebanyakannya takde.Tapi gua tengok dah cecah 14k++ dah jumlah penulis di blogger.Yea,free lah katakan.Semua orang boleh menulis.

Sebenarnya gua taknak pun cerita benda merepek kat atas tu,gua hanya nak cerita mana gua pergi.

Gua?Hilang lagi?Perkara biasa...Sampai dah terbiasa tak update,pelanggan semua lari.Serius.Tapi takpelah,benda lain banyak lagi gua boleh buat.Kerja gua bukan tulis tulis dan tulis.Belambak.Disebabkan test juga,gua hilang.Pulun abis abisan.Sebab CGPA gua rendah,kena pulun.

Dan baru tadi jam 10:15pagi,test terakhir hidrologi,tamat.Tapi baru test 1.Bukan pasal test yang gua nak cerita tapi nak cerita pasal malam before test tu.Nak tahu apa jadi?

Malam 1/11/11,jam 8:30,sekeliling UTM gelap gelita.Gua rasa mereka sambut haloween kot.Sebab tu gelap dan ada certain-certain tempat je cerah.What the hell.Gua nak study bai.Tapi tergendala.Boleh je study library,tapi macam dah langgar hukum alam je bila gua study kat library.

So,malam tersebut,gua dan rakan-rakan pergi minum,lepak,snooker,pergh.Sampai ke pagi,jam 2:00 pagi baru pulang ke kandang UTM.And still lagi tiada bekalan elektrik.So,solutionnya,gua dan rakan-rakan study di kawasan fakulti,kerana hanya kawasan tersebut je yang terang.Haloween kat situ?Emm,confuse.

Dan study tak sampai 2 soalan masing-masing mengantuk haram jadah.Balik dan tido jam 5:00pagi.Dan perlu bangun pada jam 9 pagi untuk jawab test.Last-last open book test woooo.Berbaloi je tak study semalam.

Alhamdulillah.

Adios.

3 comments

Izyan Balqis said...

tak adil la ko xstudy pn ley jwab...smlam aku pulun habes study bawah lilin~ huhu

NadiRah said...

hohohohoh...
bengang weh xde letrik...

apelyna said...

perhhh main pool tak ajak la siud. . . . . . . .

Powered by Blogger.