Monday, December 12

Cukup Sebulan

akhirnya cukup sebulan gua menyepi,sentap tak sentap tak?gila gedik macam pondan.euw.

haha sebenarnya rindu jugak nak tulis kat sini,tapi apakan dayaku,tenaga batinku kehabisan lalu gua menggunakan tenaga zahirku supaya mencatit sesuatu di sini supaya mereka mereka tidak berfikiran pesong terhadap gue.


menyepi lama-lama gua takut nanti gua dah dicop meninggalkan dunia,sakit,ataupun perkara perkara yang tidak diingini.Tapi alhamdulillah gua sihat,cuma...

cuma...

cuma...
cuma...


gua rasa gua penat dan mungkin sekali akan memperlahankan rentak blog Sembang Kemas.Tak seagresif dulu.

sebab..

gua rasa gua patut fokus pada study.

adios.


p/s: eleh bajet je si SK ni padahal blog tak menggangu pembelajaran langsung kan?

4 comments:

Fyqa said...

ok good luck stdy !

:)

IQ = Iez Qis said...

fokus study, fokus.....

Namee Roslan said...

kalau kau abadikan hidup seharian kau kat blog ok gak pe. asal blog ko tak sunyi woi. sayang oh. kau dah setup blog cun2 pastu kau biarkan dia.

Anyyss Shuhaimi said...

yok study!!