Header Ads


Tension Released

maaf kalau BI gua hancur,gua melayu,tak pandai BI,kalau power BI itu satu advantage untuk anda,gua noob lagi.Perlukan pembelajaran lagi.

Gua tak mau cerita pasal BI,

cuma gua nak cerita pasal tension ataupun tekanan akibat masalah yang dihadapi oleh gua,gua dah tolak ke tepi dulu,sebab malam nanti gua ada test,so gua nak kongsi kegembiraan dengan pembaca blog gua.Gembira sebab dalam otak gua dah free sikit.

Nak tahu kenapa gua dah kurang tension?

sebab gua layan lagu ni,lu orang kena layan,walaupun lu orang bukan peminat KPOP tapi gua pasti lepas dengar lagu ni lu orang mesti gilakan KPOP.

Jom layan.


lagu ni dah buatkan gua release tension gua,dengar dua tiga kali terus layu.lu orang bila lagi?cepat cepat download!

adios.

1 comment

Fyqa said...

tenet gua slow.
damn.

Powered by Blogger.