Saturday, February 18

Jurnal

Aku rasa aku dah macam malas nak update kat blog pasal berita ke cerita ke,dan aku rasa mungkin tiba masanya blog ni jadi jurnal aku.

maksud jurnal di sini bukan macam,

hari ni aku pergi makan aiskrim mcd aum sedapnya.

bukan macam tu.

jurnal seperti perkara-perkara yang mendatangkan motivasi dan pengajaran pada diri sendiri.

bukan orang lain,diri sendiri lebih penting kan?

kalau aku tak sayang diri sendiri,siapa lagi kan?

adios.