Tuesday, February 21

Menyesal

Selalunya kalau aku bangun pagi-pagi siap siap nak pegi kelas dan menjadi orang paling awal duduk depan pintu kuliah,tiba tiba kelas batal,aku menyesal.Selalunya la aku macam tu.

Tapi semester ni aku rasa aku nak buang sikap macam tu,buang sikap rasa menyesal.

Sepatutnya kita takyah rasa menyesal,sebab kita dah bangun pagi,maknanya pintu rezeki awal-awal dah dibuka.

Dan baru hari ni aku rasa macam owh indah nya dunia bila bangun awal ni.

Dan tadi kelas batal,sedikit pun tidak membuatkan aku rasa menyesal.

Aku harus buang sifat rasa menyesal tersebut.

Moga-moga hari esok aku dapat buang segala sikap macam ni.

Dan moga-moga esok lebih baik dari hari ni.

Adios.

2 comments:

NadiRah said...

gudboy!!! ^^

Namee Roslan said...

buat elok2. jgn malas. kalau tak aku taknak kawan dgn kau.