Monday, May 20

Syoknya jadi Perempuan

aku ni lelaki,bukan perempuan,mula-mula mestila aku kena bagi pencerahan supaya korang tak fikir aku ni shemale.

Dan lelaki ni semestinya secara lumrahnya akan jatuh cinta atau minat kat perempuan.memang dah lumrah dah tu.kecuali mereka yang songsang.itu aku tak faham.

Apa yang syoknya jadi perempuan ni? (dari pandangan mata lelaki)
1stly,klu korang dah perempuan,mestila ada laki yang minat kan.Dan lelaki ni bila dah minat,kaw kaw berkorban segala duit poket beli cokelat lah tedy bear lah bunga lah bagi kat awek yang dia minat tu. Yang untung sape?perempuan kan?sebab tu aku cakap syok jadi perempuan. Awek tu nak terima mamat tu atau tak itu belakang cerita. This is not a love story.
Kalau la lelaki tu tak putus harapan,sanggup tunggu awek ni sampai dia dah ready. Sape yang untung? Awek tu jugak kan? Macam mana untungnya? untungla, ada orang sanggup tunggu awak. ish ish ish.

lagi-ly,
Kalau la dikatakan awek tu tak terima mamat ni la kan. Mamat ni frust tu frust la jugak,tapi hati masih suka,masih minat,so di ajaknya pula berkawan. Bajet mula-mula kawan pastu lama-lama sayangla tu konon. Jarang,takut kena friendzone je.kihkih.Bila dah berkawan,mamat ni mestila masih cuba nak ambik hati awek ni kan. Di ajak keluar,di ajak dinner, lunch semua. Sape yang byr? Sudah tentula mamat ni,nak tunjuk hebat,nak ambik hati. Tapi, sape yang kenyang? Awek ni la. Sekali lagi, terserah kat awek tu nak terima tak mamat ni. Kesian. Sedih pun ada cite ni. wuwuwuwu.

Tapi memang, mamat ni jugak syok sendiri. Mungkin awek tu layan je,kononnya ada harapan la mamat ni kata. Tapi akhirnya, kita tak tahu. Semuanya terletak pada Tuhan. Samada mamat tu ada jodoh ke tidak dengan awek tu. Mungkin mamat tu tak hensem. Tapi hensem tu bukan pada wajah kan?hati. tapi tula. hmmm. gua pun dilemma ni. hihi

tu je aku nak sampaikan. jadi, kalau-kalau rasa anda diminati, buat lah apa yang patut. Jagalah hati mereka. hihi.

adios.

p/s: yea yea....gua tahu gua tahu ape tak syoknya jadi perempuan ni,takut bersalin kan?kihkihkih

No comments: