Monday, June 15

Yang Lepas tu Lepaslah

Kalau dulu aku suka kat orang lain, kau jangan risau. Kali ni aku suka kat kau pulak. Ini tak bermakna hati aku ni senang berubah. Tak.

Ia sebenarnya macam ni.

Kalau kau kena reject, konfom lah kau macam "buat ape aku kejar dia lagi? Baik aku cari yang lain."

Tapi memang, ianya memakan masa yang agak lama jugak nak move on, sebab yelah, korang dah tau perasaan suka cinta sayang rindu tu macam mana. Orang slalu buat lirik, time heal your heart.

Bila kau rasa dah sembuh, kau cuba cari cinta yang lain. Kau perlu menangi hati dia, kau perlu impress dia, toksah nak tiru orang lain. Just be yourself. Kalau aku mmg itu cara aku.

Maafkan aku kalau kadang2 aku pekak dan lambat pikap. Itu memang aku.

No comments: